خبر فوری

داستان نویسی به صرفه نیست/ ایده هایم را به شکل فیلمنامه در می آورم

یک نویسنده فیلنامه نویس شد

مهدی رضایی نویسنده و مدرس داستان نویسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کار جدیدش گفت: فعلا داستان نمی نویسم و سراغ فیلمنامه نویسی رفته ام. با این اوضاعی که در داستان نویسی وجود دارد انجام این کار به صرفه نیست.ایده هایم را به شکل فیلمنامه در می آورم و سعی می کنم در این فضا فعالیت کنم.

او افزود: دو فیلنامه نوشتم یکی از آن ها فیلمنامه دفاع مقدسی به نام « ننه عشقی » و دیگری فیلمنامه ای کمدی اجتماعی به نام «دغله بازی» است.این فیلمنامه هایم را تقریبا کامل کار کردم در حال مذاکره با تولیدکنندگان هستم تا ببینم کسی قبول می کند برای ساخت این فیلم ها سرمایه گذاری کند یا نه.اوضاع در تمام زمینه های فرهنگی به خصوص فیلمسازی فاجعه است و کسی برای ساخت فیلم سرمایه گذاری نمی کند.

این نویسنده با اشاره به هزینه های سه چهار میلیاردی که صرف ساخت فیلم می شود و توقیف شدن آن قیلم بیان کرد: درحالی فیلمی توقیف می شود که وزارت ارشاد مجوز فیلمنامه اش را صادر کرده است و مجوز ساخت آن هم صادر شده است. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید