خبر فوری
هرمزبان:

اداره کل ورزش قهرمان تنیس روی میز هرمزگان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسابقات استانی  تنیس روی میز کارکنان دولت در دو بخش آقایان به‌صورت انفرادی و تیمی برگزار شد که با قهرمانی اداره کل ورزش و نائب‌قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی همراه بود.

در بخش انفرادی ۳۴ نفر از بهترین‌های استان در یک جدول تک‌حذفی با هم به رقابت پرداختند که در پایان بعد از ۴۷ مسابقه آقایان مصطفی خادم از شهرداری مقام اول، جواد نوارایی از بانک رفاه مقام دوم و سعید مظفری از اداره کل ورزش و جوانان استان  و سیامک نیکان  از صنعت و معدن و تجارت مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش تیمی نیز با شرکت ۷ تیم و در دو گروه برگزار که تیم‌ها به‌صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند و از هر گروه ۲ تیم مرحله بعد صعود کردند و در مرحله نیمه‌نهایی دو تیم اداره کل ورزش و جوانان  و دانشگاه علوم پزشکی توانستند با غلبه بر حریفان خود به دیدار فینال برسند.

در دیدار پایانی نیز اداره کل ورزش و جوانان توانست با غلبه بر دانشگاه علوم پزشکی، جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تیم های دانشگاه علمی کاربردی و هواشناسی الف مشترکا سوم شدند.

لازم به  ذکر است سرداور این مسابقات مصطفی نجفی بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید