خبر فوری
هرمزبان:

ساکنین محله آیت‌الله غفاری کمک های اولیه را فرا می‌گیرند/ ایستگاه جمعیت هلال احمر در امام زاده شاه محمد تقی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سحر رفیعی بندری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف مهم و خطیر جمعیت هلال احمر مطابق اساسنامه، گسترش آموزش های همگانی در جامعه است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر مطابق با طرح یاریگران زندگی که مصوب ستاد مبارزه با مواد مخدر است، تصمیم گرفته به منظور افزایش مشارکت اجتماعی ساکنین محله آیت‌الله غفاری و با هدف ارتقای فرهنگ خودامدادی، فعالیت های آموزشی فرهنگی از قبیل آموزش امداد و کمک های اولیه ، فعالیت های زیست محیطی و بشردوستانه در این محله انجام دهد.

به گفته این مسؤول، طرح مذکور تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی ایستگاه جمعیت هلال احمر در امام زاده شاه محمد تقی شهر بندرعباس به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) ایستگاه فرهنگی آموزشی جمعیت هلال احمر در امام زاده شاه محمد تقی بندرعباس برپا شد.

رفیعی بندری افزود: این ایستگاه متشکل از بخش های ایستگاه نقاشی، تست غربالگری فشار خون و آموزش همگانی cpr پذیرای شهروندان بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان مشارکت شهروندان در این ایستگاه را پرشور قلمداد کرد و گفت: بسیاری از شهروندان از خدمات ارائه شده و همچنین کودکان از بخش نقاشی در این ایستگاه استفاده کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید