خبر فوری

مستندی با پیام امید به زندگی در فجر ۳۸/ ازدواج‌هایی در دل دشواری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مستند «پروژه ازدواج» به کارگردانی حسام اسلامی و عطیه عطارزاده است که به بخش مستند سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رسیده است.

مستندی با بیان امید به زندگی در فجر ۳۸/ ازدواج‌هایی در دل دشواری

این مستند درباره محل نگهداری بیماران اعصاب و روان است که مدیر آن قصد دارد تعدادی از بیماران خود را به ازدواج یکدیگر درآورد و….

مستندی با بیان امید به زندگی در فجر ۳۸/ ازدواج‌هایی در دل دشواری

عوامل مستند عبارتند از:
کارگردان: حسام اسلامی، عطیه عطارزاده، تهیه کننده: اتین دو ریچاد، حسام اسلامی، عطیه عطارزاده، فیلمبردار: مهدی آزادی، مسلم تهرانی، صدابردار: احمد افشار، سیوان خسروی، تدوینگر: فرید دغاغله، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، نویسنده گفتار متن: عطیه عطارزاده، حسام اسلامی، گوینده: عطیه عطارزاده، آهنگساز: امین فیض‌آبادی، عکاس: مریم مجد.

مستندی با بیان امید به زندگی در فجر ۳۸/ ازدواج‌هایی در دل دشواری

 این مستند نشانگر ایجاد امید و زندگی در آن است و توانسته در بیان آن‌ها نیز موفق باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید