خبر فوری

یک بسیجی هرمزگانی برگزیده جشنواره مالک اشتر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود اکبری از بسیجیان هرمزگان و فرمانده گردان بیت‌المقدس شهید آرمات ناحیه بندرعباس در چهارمین جشنواره مالک‌اشتر بسیج به عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج کشور انتخاب شد.

این عنوان بر اساس ارزیابی صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور در بررسی وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۷ رده‌های مختلف بدست آمده است.

حوزه شهید آرمات بندرعباس از جمله کانون‌های مهم بسیج استان هرمزگان است که در دوره‌های متعدد نیز با تربیت نسل جوان بسیجی در هرمزگان منشأ خیرات فراوانی برای توسعه و پیشرفت استان و رفع محرومیت‌ها و کمبودها بوده و توانسته به بستر مناسبی برای تربیت نیروهای بسیجی تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

این حوزه مقاومت بسیج تاکنون چندین بار در جشنواره‌های مختلف بسیج نیز موفق به کسب عنوان برتر شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید