خبر فوری

جزئیات مصوبات شورای آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه ماه مهر

هرمزبان:استاندارهرمزگان با قدردانی از فعالیت‌های پروژه مهر گفت: باید همه مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند تا مدارس بدون هیچ مشکلی بازگشایی شوند و همه دانش آموزان در سراسر استان بدون دغدغه به کلاس درس بروند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جاسم جادری ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، عنوان کرد: باید همه مسئولان تلاش کنند تا مدارس بدون هیچ مشکلی بازگشایی شوند تا همه دانش آموزان در سراسر استان بدون دغدغه به کلاس درس بروند.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی دغدغه‌های والدین از بابت تحصیل فرزندانشان را رفع کنیم، افزود: اولیای دانش آموزان نباید در خصوص مسائلی همچون ثبت نام دانش آموزان و مشکلات مالی نگرانی و دغدغه داشته باشند و هیچ دانش‌آموزی نباید به این دلایل از تحصیل باز بماند بلکه باید این نگرانی‌ها رفع شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین دغدغه‌های معلمان نیز باید بر طرف شود چرا که اگر معلمان مورد بی توجهی قرار گیرند، دیگر نمی‌توان انتظار تدریس خوب را از آنها داشت.

جادری در ادامه به وجود 89 هزار نفر بی‌سواد در استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: براساس سهمیه در نظر گرفته شده امسال باید 11 هزار و 500 نفر از لیست بی‌سوادی استان هرمزگان خارج شوند و در زمینه سوادآموزی افراد بی‌سواد باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت پایه و اساس همه امور است، تصریح کرد: ما در حد توان نخواهیم گذاشت، مدارس و آموزش و پرورش استان با مشکل مواجه باشد و برای تعلیم و تربیت دانش آموزان باید نگرانی و دغدغه ها را رفع کنیم تا نسل سازنده‌ای برای آینده کشور تربیت شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‌های پیش از آغاز سال تحصیلی نیز با حضور گسترده باید به نیازمندان کمک کنیم.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394691

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید