خبر فوری

افزایش ۱۵ درصدی ارزش صادرات کالا از گمرک کاشان به خارج از کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مراد نوروزی رییس گمرک کاشان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۲۱ میلیون دلار تولیدات واحد‌های تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کاشان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است.

علی مراد نوروزی افزود: میزان صادرات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان از نظر وزنی ۳۵۷ هزار و ۴۷۰ تن بوده که این مقدار صادرات از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۵ درصد رشد داشته است

او گفت: فرش، سیم، ظروف آشپزخانه، لنت ترمز، گلاب، عرقیات و اسانس گلاب، لوازم بهداشتی، کولر آبی، مس، محصولات شیمیایی غیر آلی و آلومینیوم از جمله محصولات صادر شده هستند.

رییس گمرک کاشان افزود: کشور‌های آسیایی، اروپایی، آفریقایی و حوزه خلیج فارس همچون روسیه، ترکیه، تایوان، سوئد، رومانی، ایتالیا، قطر و لیبی مقصد کالا‌های صادراتی این واحد‌های صنعتی بودند.

بیش از یک سوم صادرات استان اصفهان از طریق گمرک شهرستان کاشان انجام می‌شود
شهرستان کاشان با بیش از هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ فعال در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید