خبر فوری

وضعیت آب شرب پارسیان به حالت عادی بازگشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، امین قصمی شامگاه ۴شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی بارندگی شدید شامگاه دیروز در این شهرستان و قطعی آب، نمایندگان ستادی مدیریت بحران این شرکت در همان ساعات اولیه با امکانات کامل به شهر پارسیان اعزام و با هماهنگی با رئیس ستاد بحران شهرستان ضمن کنترل اوضاع نسبت به رفع حوادث و مشکلات بوجود آمده اقدام کردند. 

  وی در این خصوص ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت آحاد مردم شهرستان پارسیان، دلایل قطعی آب را قطعی برق تاسیسات آب شامل چاه ها و ایستگاه‌های پمپاژ آب بیان کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر و تصمیمات به موقع ستاد بحران استان به ریاست استاندار در نشست با کمیته بحران آبفا، اکیپ‌های عملیاتی از پارسیان و آبفای استان اعزام و با تلاش آنان  قطعی آب در کمترین زمان ممکن مرتفع شد. 

وی گفت: منابع آبی پارسیان شامل خط آبرسانی حاشیه خلیج فارس ( خط محرم) و ۴حلقه چاه می باشد که در حال حاضر از طریق خط محرم و یک حلقه چاه نیاز آبی شهر تامین می شود و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. همچنین سایر چاه‌ها تا فردا در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و به صورت رزرو خواهند بود.

مدیرعامل آبفای استان با اشاره به اینکه مخازن ذخیره شهر پارسیان به ظرفیت ۷ هزار مترمکعب در دسترس است، تصریح کرد: ذخیره آب در مخازن شهر به مقدار مورد نیاز شهروندان وجود دارد. 

 وی همچنین تاکید کرد:  تلاش داریم با ادامه عملیات تعمیر و امداد، مشکل قطعی آب در روستاهای این شهرستان را نیز رفع کنیم.

قصمی با اشاره به وضعیت منابع آبی دیگر شهرهای استان در پی بارندگی های اخیر, تاکید کرد:  خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص قطعی آب شرب شهرهای استان وجود ندارد.

وی با تصریح بر اینکه بیشترین خسارات وارده به تاسیسات آب را در پارسیان و تا حدی در بستک داشتیم, گفت: البته در شهرستان بستک و بیشتر روستاهای آن وضعیت تامین و توزیع آب در حالت عادی است و  تنها در منطقه فرامرزان با مشکل قطعی آب در برخی روستاها مواجه هستیم که به محض رفع مشکل تامین برق ایستگاه‌های پمپاژ فرامرزان این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید