خبر فوری

رهبر حزب کارگر انگلیس: جانسون آماده حساب کشی باشد

جرمی کوربینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس در مراسم گشایش مجلس جدید این کشور اعلام کرد بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در انتخابات وعده‌های زیادی داده است و آماده حساب کشی باشد.

جرمی کوربین گفت: «نخست‌وزیر با وعده‌های انتخاباتی فراوانی که داده است مسئولیت‌های دشواری دارد و عملکردش زیر ذره بین قضاوت است و ما وظیفه داریم از او حساب کشی کنیم.»

بیشتر بخوانید: تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه گمرکی و بازار واحد اروپا

کوربین: مسئولیت شکست حزب کارگر در انتخابات را بر عهده می‌گیرم

رهبر حزب کارگر انگلیس که حزبش پس از حزب محافظه کار بیشترین کرسی‌های مجلس عوام را در اختیار دارد با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیون نفر در انتخابات پارلمانی این کشور به نامزد‌های این حزب رای داده اند، گفت: «از ۶۱ نماینده اقلیت‌ها در مجلس جدید ۴۱ نفرشان جزو حزب کارگرند.»

بوریس جانسون، رهبر حزب محافظه کار موفق شد در انتخابات پارلمان انگلیس بیشترین کرسی ها را کسب کند و وعده خود برای برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) را به پیش ببرد. کوربین از جمله کسانی بود که خواستار برگزاری همه‌پرسی مجدد بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید