خبر فوری

پیگیری‌های مردمی نتیجه داد/ معاون استاندار: بوی نامطبوع در شهر بندرعباس به زودی رفع می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال انتشار چندین خبر و گزارش در رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس و پیگیری‌های مردمی درباره وضعیت اسفناک بوی فاضلاب در شهر بندرعباس، عصر سه شنبه ۲۶ آذرماه نشست ویژه‌ای در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در خصوص همین موضوع برگزار شده است.

رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این جلسه تأکید کرد: برای رفع این معضل نیاز به فرهنگ سازی و همکاری مردم است، مردم می توانند با جلوگیری از ورود روان پساب خانگی در کوچه ها در مطلوب سازی فضای پیرامون خود ما را یاری کنند.

 وی لایروبی خور گور سوزان را از دیگر راهکارهای رفع انتشار بوی نامطبوع بندرعباس دانست و عنوان کرد: می توان با لایروبی این خور در کاهش این معضل کمک شایانی کرد.
 
مدرس اضافه کرد: تصفیه بهینه فاضلاب شهر بندرعباس از دیگر راهکار های رفع این معضل است که باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.
 
وی اضافه کرد: شرکت آب و فضلاب شهری استان باید زمان بندی مشخص کند و طبق آن تصفیه پساب بندرعباس را مطابق استانداردهای زیست محیطی انجام دهد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به فاضلاب بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس، گفت: در این مورد نیز باید راه و شهرسازی، شهرداری بندرعباس و آب و فاضلاب شهری ورود کنند تا این مشکل رفع شود.

خبرگزاری فارس هرمزگان طی چند روز اخیر با انتشار ۵ یادداشت، گزارش خبری و گزارش تصویری و فیلم و همین طور پیگیری سوژه مورد نظر از طریق فارس پلاس، پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار داده بود و بدون شک این پیگیری‌ها را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید