خبر فوری

برگزاری دومین جلسه فرماندار هرسین با موضوع آسیب شناسی انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان هرسین در ۶۰ شعبه أخذ رأی و با حضور حدود ۵۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

او گفت : این ۶۰ شعبه شامل ۴۳ شعبه ثابت شهری، ۲ شعبه ثابت روستایی، ۱ شعبه سیار شهری و ۱۴ شعبه سیار روستایی می‌باشد.

فرماندار شهرستان هرسین در خصوص نحوه و زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اعضای شعب، بررسی و نیازسنجی امکانات موجود و مورد نیاز شعب أخذ رأی و بررسی آنتن دهی در روستا‌ها به ایراد سخن پرداخت و طی سخنانی گفت: مهمترین آسیب در برگزاری انتخابات تأخیر در آغاز انتخابات است که متأسفانه بدلایل مختلف این مشکل بوجود می‌آید.

شاه آبادی گفت: عدم آنتن دهی در تعدادی از روستا‌های منطقه، عدم آشنایی نمایندگان فرماندار در ثبت اطلاعات صورتجلسات یا غیبت آنان و کاربران رایانه از مهمترین دلایل تأخیر در آغاز انتخابات می‌باشد که به ندرت در شهرستان هرسین رخ داده است.

او گفت: به منظور حل این مشکلات و آسیب‌ها کاربران رایانه شعبات ثابت و سیار روستایی می‌بایست از قبل با مناطقی که آنتن دهی در آنجا ضعیف است یا وجود ندارد آشنایی کامل داشته باشند و استفاده از ظرفیت کسانی که تجربه موفقی بعنوان نماینده فرماندار و کاربر رایانه داشته اند از دیگر راه‌های غلبه بر آسیب‌های مذکور می‌باشد.

فرماندار هرسین بر شناسایی شعباتی که در انتخابات دوره‌های گذشته مشکلاتی داشته اند و همچنین توجیه کامل اعضای شعب و پیش بینی نیرو‌های پشتیبانی (نماینده فرماندار و کاربر رایانه) تاکید کرد.

تقسیم بندی شعبات أخذ رأی بین اعضای هیأت اجرایی به منظور رسیدگی به موقع به مشکلات احتمالی در روز انتخابات از دیگر پیشنهادات ارائه شده توسط فرماندار هرسین بود.

شاه آبادی گفت: اعضای هیأت اجرایی می‌بایست اشرافیت کامل و تخصصی به شعبات أخذ رأی داشته باشند .

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید