خبر فوری
هرمزبان:

باخت شهرداری در آخرین دیدار دور رفت/ پایان نیم فصل اول با طعم شکست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر امروز دوشنبه ۲۵ آذرماه و در بندر امام تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس میهمان تیم صدر جدولی پتروشیمی این شهر بود که شکست را پذیرفت تا نیم فصل اول را با شکست به پایان برساند.

نماینده استان در این دیدار به مصاف تیم مدعی وپر مهره پتروشیمی بندر امام رفت که نتوانست امتیازی از این دیدار کسب کند تا دست خالی این شهر را ترک کند.

شاگردان رضا هنگام پور که بعد از نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی توانسته بودند در ادامه رقابت ها چند برد پیاپی کسب کنند در هفته گذشته در خانه و به تیم ناشناخته توفارقان آذرشهر باخت تا بعد از ۵ برد متوالی دو باره روند نزولی را طی کند.

شهرداری بندرعباس در این دیدار با نتیجه ۷۸ بر ۵۸ مغلوب صدر نشین جدول شد تا با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم جدول باقی بماند.

شاگردان هنگام پور بعد از استراحت ۱۰ روزه نیم فصل، ۵ دی ماه در گرگان به مصاف هم نام خود در این شهر خواهد رفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید