خبر فوری

باران موجب تعطیلی مدارس پارسیان شد/ مدارس بندرلنگه باز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، سامانه جدید بارشی که از غرب هرمزگان وارد این استان شده، سبب بارش چشمگیری در پارسیان و جزایر غربی هرمزگان شده است.

به دلیل شرایط نامساعد جوی و تداوم بارش باران، کلیه مدارس شهرستان پارسیان با تصمیم ستاد مدیریت بحران این شهرستان در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۹۸ تعطیل اعلام شد.

سازمان هواشناسی نیز هشدار داده که بارش‌ها به تدریج با شدت بیشتری، مناطق مرکزی و شرقی هرمزگان را نیز در بر خواهد گرفت.

با این حال فرمانداری بندرلنگه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تصمیمی برای تعطیلی مدارس شیفت صبح این شهرستان در روز دوشنبه ۲۵ آذر گرفته نشده است.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌های شدیدی در راه هرمزگان است و این استان طی ۳ روز آینده میزبان این سامانه بارشی خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید