خبر فوری
هرمزبان:کسری بودجه دولت آمریکا درماه نوامبر به رقم ۲۰۹ میلیارد دلار رسید.

کسری بودجه ۲۰۹ میلیارد دلاری آمریکا تنها در یک ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، کسری بودجه دولت آمریکا درماه نوامبر به رقم ۲۰۹ میلیارد دلار رسید.

بر این اساس، کسری بودجه آمریکا در ماه نوامبر با دو درصد افزایش به رقم ۲۰۹ میلیارد دلار رسید. افزایشی که می‌توان ان را گامی دیگر در جهت حرکت به سمت کسری بودجه یک تریلیون دلار در طول سال مالی تلقی کرد.

وزارت خزانه داری روز چهارشنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از داد دولت فدرال در ماه نوامبر ۲۲۵ میلیارد دلار از مالیات و سایر درآمد‌ها به دست آورده، اما ۴۳۴ میلیارد دلار در این ماه هزینه کرده است که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌آید.

ماه نوامبر دومین ماه از سال بودجه‌ای سال ۲۰۲۰ دولت به شمار می‌آید. در بودجه سال ۲۰۱۹، دولت آمریکا کسری بودجه ۹۸۴ میلیارد دلاری را تجربه کرد که بیشترین میزان کسری بودجه در هفت سال گذشته بود.

دفتر بودجه کنگره پیش بینی کرده است کسری بودجه سال ۲۰۲۰ به یک تریلیون دلار برسد و تا یک دهه آینده بالای یک تریلیون دلار باقی بماند. از سال ۲۰۰۹ به این سو آمریکا آخرین بار در سال ۲۰۱۲ و در جریان و بعد از بحران مالی، کسری بودجه یک تریلیون دلاری را تجربه کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید