خبر فوری

با این ستاره‌ها می‌شود راه را پیدا کرد

با این ستاره‌ها می‌شود راه را پیدا کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی صفحه مجازی نوجوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، عکس نوشته‌ای جالب و خلاقانه را برگرفته از بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص الگوهایی که برای نوجوانان و جوانان در کشور وجود دارد منتشر کرده است.

در متن کامل این پست آمده است:

با این ستاره‌ها می‌شود راه را پیدا کرد.

‌«عزیزان من! می‌خواهم بگویم اینها الگویند. جوان در همه‌ جای دنیا به الگو نیاز دارد؛ این‌ها الگوی جوان‌هایند؛ این الگوها را زنده کنید، این‌ها‌ را‌ جلوی‌ چشم‌ نگه‌ دارید. البتّه کتاب‌هایی نوشته می‌شود، شرح‌حال‌هایی نوشته می‌شود؛ کافی نیست، اینها را با شیوه‌های گوناگونی که در دنیا معمول است، به عنوان الگو جلوی چشم نگه‌دارید؛ بهترین الگوها اینها هستند. شما بهترین الگوها را در بسیج میتوانید پیدا کنید. اینها را بازآفرینی کنید؛»
‌ ۶ آذرماه ۱۳۹۸
‌ با این ستاره‌ها می‌شود راه را پیدا کرد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید