خبر فوری

مرحله دوم طرح تپش در بندرعباس آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: هدف از اجرای این طرح را جداسازی پسماند تر و خشک از یکدیگر در منازل، جمع آوری به موقع زباله‌ها در شهر و حذف مخازن زباله در محلات اعلام کرد.
اسماعیل موحدی‌نژاد افزود: روزانه ۴۰۰ تن زباله‌تر در محلات جمع آوری می‌شود که هزینه جمع آوری آن ماهانه چهار و نیم میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم مقرر شد طرح تپش را به معنای تفکیک پسماند شهری در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی اجرای طرح تپش تفکیک زباله از مبدأ است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس بیان کرد: موضوع ضروری در این طرح، هماهنگی بین چند مجموعه درون شهرداری بندرعباس شامل خود شهرداری، پیمانکار تفکیک، پیمانکار تنظیف و هماهنگی بین بخشی در مناطق است.

موحدی نژاد با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف ما صرفه‌جویی در منابع و پرداخت حداقل هزینه برای جمع‌آوری زباله است، بیان کرد: هزینه‌ای که امروز شهرداری‌ها برای جمع‌آوری زباله پرداخت می‌کنند، بسیار زیاد است و در صورت صرفه‌جویی می‌توانیم این هزینه را در جهت توسعه شهر استفاده کنیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید