خبر فوری

دولت نباید به قوه قضائیه فسادستیز اَنگ‌ بزند

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات اخیر حسن روحانی در یزد گفت: متأسفانه آقای روحانی همواره به مخالفان به چشم عده‌ای قلیل، بی‌سواد و بی‌شناسنامه نگاه کرده است در حالی که این نگاه به هیچ وجه صحیح نیست.

وی افزود: عامه مردم و نخبگان ملت از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند. 

نماینده شادگان در مجلس افزود: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نامطلوب است که عمده این موضوع به بی‌کفایتی و ضعف دولت بازمی‌گردد.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه ضعف حسن روحانی در عدم مدیریت دولتش و بخش‌های زیرمجموعه آن و عدم استفاده از منابع مالی و اعتباری توانسته شرایط کشور را به سمت وضعیت فعلی سوق دهد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نتوانست از ظرفیت و پتانسیل نیروهای توانمند داخلی استفاده کند و بر همین اساس هم فرصت‌ها را از دست داد.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه روحانی و دولت تدبیر و امید همه هم و غم خود و برنامه‌های دولت را به پای برجام گره زده و تمامی ظرفیت‌های کشور را بر همین اساس معطل نگه داشت.

نماینده شادگان در مجلس تصریح کرد: دولت می‌توانست بدون نگاه و چشم‌داشت به اروپا، آمریکا و برجام مشکلات کشور را حل و فصل کند، اما با بی‌توجهی به ظرفیت‌های داخلی و نگاه غرب‌زده مسبب ایجاد مشکلات جدی در کشور هستند. 

وی با بیان اینکه متأسفانه دولتمردان حاضر نیستند صدای منتقدین و معترضین را بشنوند، گفت: صدای قالب ملت و جوانان، نخبگان، تحصیلکردگان و فرهنگیان در آمده و باید دولت فکری به حال نوع مدیریت و وضعیت اقتصادی کشور کند.

ناصری‌نژاد گفت: بی‌انگیزگی و بی‌تدبیری دولت را در موضوع بازار سکه و ارز، خانه و کالاهای اساسی به عینه مشاهده کردیم. این در حالی است که ما با بی‌اخلاقی، فساد و اختلاس در بخش‌های مختلف هم شاهد هستیم و به نظر می‌رسد که هیچ کس به دنبال اصلاح این امور نیست.

نماینده شادگان در مجلس گفت: دولتمردان نباید به قوه قضائیه که در چند ماه اخیر مسبب افزایش امید در جامعه با فسادستیزی و برخورد با سوداگران و اخلالگران بوده است انگ‌های مختلفی بزند و به نظر می‌رسد که دولت با این اتهام‌افکنی و ایجاد تردید در اقدامات دستگاه عدلیه به دنبال فرافکنی است.

وی گفت: دولت باید به صدای واقعی ملت و اعتراضاتی که مردم در برابر دولتمردان انجام می‌دهند گوش دهد. 

انتهای پیام/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید