خبر فوری

ممنوعیت کاشت درخت کنوکارپوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، یکصد و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار بررسی نامه شماره ۱/۸۶۹۸۱ مورخ  ۹۸/۷/۲۸ شهرداری بندرعباس در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسیها و طرح کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص ممنوعیت کاشت درخت کنوکارپوس بعنوان درخت سایه دار در سطح شهر بندرعباس به مدت دو سال راس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

شورای شهر بندرعباس بعد از ایراد نطق ها وارد دستور کار اول در خصوص ممنوعیت کاشت درخت کنوکارپوس شد که با توضیحات خادم رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همراه بود و در نهایت  طرح ممنوعیت کاشت درخت کنوکارپوس به مدت دو سال به تصویب شورا رسید.

بررسی موضوع افزایش کرایه تاکسی ها دستور دوم جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس بود  که به دلیل تاخیر حدود یک ساعته رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس و همکارانش، فاطمه جراره، رئیس شواری اسلامی شهر بندرعباس از رسیدگی به این دستور کار صرف نظر کرد و تاکید کرد در نامه ای که به سازمان زده شده بود ساعت شروع جلسه اعلام شده و این تاخیر باعث می شود که دستورکار در جلسه ای دیگر رسیدگی شود.

همچنین فرزانه آرامش، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمیسیونی که قرار بود صبح در این خصوص برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء، برگزار نشد و در نتیجه  این دستور کار مجددا به کمیسیون ارجاع داده می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید