خبر فوری

بررسی فنی خودرو هنسی ماکسیموس + مشخصات

بررسی خودرو هنسی ماکسیموس + مشخصاتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هنسی پیش از نمایش رسمی هیولای جدید خود با نام ماکسیموس در نمایشگاه سنا، آن‌را به‌صورت آنلاین رونمایی کرده است. این ماشین یک آفرودر دیوانه‌وار است که ترکیب چشمگیری از ظاهر خشن و عملکرد متحیرکننده را ارائه کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماکسیموس زیر کاپوت آن است یعنی جایی که موتور استاندارد ۳.۶ لیتری V۶ آن با یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ هلکت جایگزین شده است.

البته هنسی به قدرت استاندارد موتور هلکت قانع نبوده و آن‌را با پکیجی بنام HPE۱۰۰۰ ارتقاء داده است که شامل رادیاتور سنگین وظیفه، سیستم سوخت ارتقاءیافته، ECU جدید و اگزوز فولادی ضدزنگ می‌شود. به لطف این تغییرات، این موتور حالا ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۳.۵ برابر بیشتر از قدرت یک گلادیاتور استاندارد است! با وجود این نیروی عظیم، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این هیولا به ۳.۹ ثانیه رسیده است.

بررسی خودرو هنسی ماکسیموس + مشخصات

البته ماکسیموس چیزی بیشتر از یک پیکاپ عملکرد بالا است، زیرا هنسی آن‌را به مجموعه‌ای از قطعات آفرود مجهز کرده که یکی از قابل‌توجه‌ترین آن‌ها کیت افزایش ارتفاع ۱۵ سانتیمتری آن است. این پیکاپ همچنین به رینگ‌های آلومینیومی هم مجهز شده که با لاستیک‌های آفرود گودریچ پوشیده شده‌اند. علاوه بر این، هنسی برای این ماشین میل‌لنگ سنگین وظیفه و اکسل‌های Dana ۶۰ را هم در نظر گرفته است. سایر ویژگی‌های ماکسیموس هم شامل سپر‌های سفارشی، چراغ‌های کمکی LED، زیر پایی‌های روی رکاب، کابین چرمی و پلاکی با شمارهٔ تولید می‌شود.

بررسی خودرو هنسی ماکسیموس + مشخصات

بررسی خودرو هنسی ماکسیموس + مشخصات

هرچند قیمت جیپ گلادیاتور به‌راحتی می‌تواند از ۵۰ هزار دلار فراتر برود، اما این قیمت در مقایسه با قیمت پایهٔ ۲۲۵ هزار دلاری ماکسیموس چیزی نیست. هرچند این برچسب قیمت ممکن است شوکه کننده باشد، اما جان هنسی می‌گوید چه خودروی دیگری می‌تواند صبح با یک دوچرخهٔ KTM در پشت خود به بالای کوه‌ها صعود کند و بعدازظهر همان روز در پیست درگ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۳.۹ ثانیه‌ای را به ثبت برساند؟ ماکسیموس همچنین خودروی بسیار منحصربه‌فردی خواهد بود، زیرا تنها ۲۴ دستگاه از آن ساخته می‌شود.

بررسی خودرو هنسی ماکسیموس + مشخصات

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید