خبر فوری

اقتدار امروز ما مدیون تشکل میلیونی بسیج است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مهندس پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی، مدیریت آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، و دیگر مسئولین در دبیرستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس پوربابایی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت:تشکل میلیونی بسیج از معجزه های انقلاب اسلامی است که اقتدار امروز ما مدیون نقش آفرینی بهنگام این تشکل در صحنه های مختلف است.

فرماندار ابوموسی افزود: از مهمترین مأموریت های بسیج دانش آموزی در عصر حاضر می توان به تلاش در جهت افزایش بنیه علمی دانش آموزان بسیجی یاد کرد.

این مقام مسئول در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل در کشور ما و همه ی کشورهای مترقی دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باعث کاهش آسیب ها در مواقع حساس می شود.

وی افزود: نهادهایی همچون آموزش و پرورش و بسیج در همگانی کردن پدافند غیرعامل و افزایش آمادگی مردم در مقابله با حوادث و بحران ها نقش اساسی و موثر ایفا می کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید