خبر فوری

بیانیه بسیج خراسان رضوی به مناسبت ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سازمان بسیج خراسان رضوی به مناسبت ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

تحولات اخیر منطقه غرب آسیا طی دهه‌های گذشته چه زمان حمایت از دست‌نشانده‌های دیکتاتور با حمایت‌های مستقیم نظامی و … چه زمان راه انداختن جنگ‌های نیابتی و چه با ایجاد اختلاف‌های قومی و مذهبی، نشان می‌دهد، آمریکا به‌معنی واقعی کلمه اتم استکبار است و قصدی جز در به ذلت کشاندن ملت‌ها و مردم آزاده جهان ندارد. 

تهدید، ارعاب، توطئه، ترور، کودتا، اختلاف‌افکنی داخلی، جنگ مستقیم و غیرمستقیم نظامی، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی فهرست کوتاهی از جنایات بلند استکبار به سرکردگی آمریکا در منطقه ما و جهان است و خلق و خوی شیطان صفتی از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.

۱۳ آبان یوم الله است تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگتر باشد، می‌توان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد.

۱۳ آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در تجمع مردمی، از اصحاب رسانه انتظار دارد، در مقابل جنگ رسانه‌ای که ادامه همان سیاست‌های استکباری است بیش از پیش در جهت آگاه‌سازی و دانش‌افزایی مردم ایران و جهان تلاش نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید