خبر فوری

شبیه‌سازی پیاده‌روی اربعین در قلب کانادا + فیلم

شبیه سازی پیاده روی اربعین در قلب کانادا +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زیارت امام حسین (ع) به هر شکل و با هر وسیله‌ای که باشد برای انسان ارزشمند و لذت بخش است، حال اگر پیاده به این سفر معنوی برویم که ثوابش بیشتر و ارزش آن هم بالاتر است؛ چرا که به این وسیله عشق و ارادت خود را بیشتر نشان می‌دهیم.

اما مسلمانی در سراسر دنیا وجود دارند که حسرت زیارت حرم امام حسین علیهم السلام را بر دل دارند و از شرکت در این راهپیمایی میلیونی محرومند. از این رو می‌کوشند با حرکت‌هایی نمادین عشق و ارادت را خود را به سید و سالار شهیدان نشان دهند.

به تازگی دانش آموزان مدرسه اسلامی الصادق در تورنتو کانادا دست به ابتکاری جدید زده اند و با شبیه سازی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مدرسه‌شان کوشیدند تا جهانیان را با امام حسین علیهم السلام و یاران باوفای ایشان آشنا کنند.

در ادامه ویدئویی را درباره اقدام جالب و خلاقانه دانش آموزان مسلمان مدرسه الصادق تورنتو و ابراز ارادت آن به امام حسین را مشاهده می‌کنید:

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *