هرمزبان:معمولا یک یار باوفا که کمک‌های فراوانی به شخصیت اصلی داستان بازی می‌کند در بازی‌های رایانه‌ای دیده می‌شوند که برخی از این شخصیت‌ها توانسته لقب بهترین همراه را بگیرند.

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی را بشناسید + تصاویر

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی را بشناسید + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکثر بازی های ویدئویی در طراحی خود از یک شخصیت به عنوان همراه بکار گرفته است که در برخی از بازی ها این شخصیت‌ها توانسته‌اند لقب بهترین همراه را در این بازی های ویدئویی کسب کند. حتما شما هم در بازی خود با یک شخصیت یاریگر که کمک‌های فراوانی به شخصیت اصلی داستان بازی می‌کند برخورد کرده‌اید و در ادامه با برخی از بهترین های این شخصیت ها آشنا می شوید.

بازی Bishock Infinite – الیزابت

الیزابت در بازی Bishock Infinite بیشتر از یک همراه صرف ایفای نقش می‌کند؛ داستان حول محور شخصیت او بنا شده و در اصل ماموریت ما مراقبت از وی است. شاید اگر قابلیت‌های برای ایجاد حفره در زمان و فضا نبود، بوکر نمی‌توانست موفق شود تا نقشه‌های پلید کامستاک را مهار کند.

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی

همچنین در طول مبارزات وی مهمات و معجون سلامتی و سلاح برای شما فراهم می‌کند که همین باعث می‌شود از به همراه داشتن او در طول بازی خرسند و راضی باشیم. الیزابت در بازی Bishock Infinite  همچنین می‌تواند قفل‌ها را با استفاده از قابلیت هایش باز کند که این نکته ارزش همراهی او را چند برابر می‌کند.

بازی The Last of Us – الی ویلیامز

ناتی داگ را باید یکی از استودیو‌های پیشگام در تولید بازی‌هایی با داستان و شخصیت پردازی غنی دانست که نه تنها یکی از ارکان اصلی بازی‌سازی این استودیو محسوب می‌شود بلکه با ارائه تئوری‌های جدید و متفاوت مرز‌های جدیدی از داستان و شخصیت‌پردازی را در بازی‌های خود به صنعت گیم معرفی کند. اوج هنر کار این استودیو در عنوان TLOU است که با معرفی شخصیت «الی» (Ellie) و «جوئل» (joel) در بازی The Last of Us توانست نگرشی جدید از تعامل بین دو شخصیت در چرخه‌ی بازی‌های ویدئویی را به وجود آورد.

وسواس «ناتی داگ» بر روی همه شخصیت‌های بازی چه اصلی و چه همراه باعث شده تا «الی» به یکی از بهترین شخصیت‌های همراه چند وقت اخیر تبدیل شود. شخصیت پردازی «الی» به قدری منحصربه فرد و عالی کار شده که کل داستان بازی را به سمت خود می‌کشاند و گیمر را مجبور می‌کند تا برای آسایش خیال او دست به هر کاری بزند. حتی اگر موضوع نجات نسل بشریت باشد.

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی

«الی» نمونه عالی از یک کودک کنجکاو، پرتحرک و حساس است که مجبور است برای بقا در یک دنیای آخرالزمانی برای بقا و نجات جان خود تلاش کند، احساسات کودکانه خود را سرکوب کند و حتی شاهد کشته شدن بهترین دوستان هم سن و سال خود در بدترین شرایط ممکن باشد. کافی است تا یک بار با صحنه دیدار زرافه و نوازش از طرف «الی» روبرو شویم و همین یک صحنه به تنهایی حجتی است بر تبحر کار سازندگان این استودیو و از همه مهم‌تر شخصیت پردازی بی‌نظیر «الی» است که همزادپنداری را به مرز جنون می‌رساند.

اما تمام ماهیت «الی» در داستان بازی خلاصه نمی‌شود و او در گیم پلی نیز یکی از ارکان مهم بازی به حساب می‌آید، «الی» با داشتن یکی از منحصربه فردترین هوش مصنوعی‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی به شکل حیرت آوری کاور می‌گیرد، فرار می‌کند و حتی در سخت‌ترین لحظات به «جوئل» کمک می‌کند. یک همکاری بی نظیر که باعث شده تعامل میان «الی» و گیمر به اوج خود برسد و با طی شدن روند داستانی بازی این تعامل به بالاترین حد خود می‌رسد. با همه این توصیفات به راحتی می‌توان «الی» را در لیست برترین‌های تاریخ قرار داد.

بازی call of duty -کاپیتان پرایس

جان پرایس ملقب به کاپیتان پرایس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری بازی ندای وظیفه یا همان call of duty، سبک اکشن اول شخص و تاریخ بازی‌های ویدئویی است.

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی

پرایس را می‌توان از شخصیت‌هایی دانست که خیلی سریع گیمر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و رفته رفته هر گیمری شیفته‌ منش و رفتار او می‌شود. استیل و ظاهر خاص پرایس از جمله نکات بارز و خاص این شخصیت به حساب می‌آید. پرایس در بسیاری از مراحل بازی شانه به شانه‌- شما می‌جنگد و بار‌ها جان شما را نجات می‌دهد. پرایس یک سرباز کارکشته‌ی عضو نیروی SAS کشور انگلیس است. وی در دوران خدمت خود به ارتش بریتانیا فداکاری‌های بسیار زیادی انجام داده است، اما مطمئنا عملیات چرنوبیل او در کنار کاپیتان مک میلان جز به یادماندنی‌ترین ماموریت‌های همه گیمر‌های دنیا بوده است.

Fallout – داگ میت

عبارت معروف «بهترین دوست انسان» که در رابطه با سگ‌ها به کار می‌رود، در سری بازی های Fallout (فال آوت) کاملا ملموس است. در تمامی عناوین این سری یک سگ وجود دارد که بتوان به عنوان همراه انتخاب کرد.

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی
یقینا انتخاب این موجود دوست داشتنی به تمامی انسان‌ها و یا ربات‌ها ارجحیت دارد؛ تمامی آن‌ها برای شما ماموریتی در نظر می‌گیرند تا وفاداریتان را بسنجند و یا ممکن است از اعمال شما در طول بازی رنجیده شوند و شما را در میانه راه رها کنند؛ اما سگ با وفای بازی هیچگاه از چیزی آزرده خاطر نمی‌شود و بدون هیچ توقعی در تمام طول ماجراجویی شما را همراهی می‌کند.

Metal Gear Solid – اوتاکان

اوتاکان در بازی Metal Gear Solid هیچگاه به غیر از چند کات سین به طور فیزیکی شما را همراهی نمی‌کند، اما حضورش در پشت بی سیم همان قدر اهمیت دارد که حضور اسنیک در میدان مبارزه! در اولین برخورد اسنیک و ما با او شاید تنها یک دانشمند دست پا چلفتی و ترسو به نظر آید، اما زمانی که شروع به ایفای نقش به عنوان همراه و یار اسنیک می‌کند، می‌فهمیم که چقدر حضورش مهم و حیاتی است.

بهترین همراهان در بازی‌های ویدیویی
مطلبی که وی را حتی شگفت انگیزتر می‌سازد این است که در عین احساسی بودن بسیار قوی ظاهر می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید