مدیون کودکان و نوجوانان هستم!

امیرحسین صدیق در گفت‌وگو باخبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با وضعیت تلویزیون و سینما کودک و نوجوان اظهار داشت: در تلویزیون و سینما متاسفانه وضعیت آثار کودک و همچنین کار بزرگسال وضعیت خوبی ندارد و بیشتر شبیه بیمار درحال اغماست. امیدوارم روزهای خوب هر دو را ببینیم. کمی نیاز است افرادی که سیاست‌گذار و تصمیم گیرنده هستند بهتر ببینند و دقت بیشتری به خرج دهند و دائما فکر نکنیم آن دوران طلایی تلویزیون سینما برای گذشته بود و دیگر نمی‌توان تکرار کرد. هنرمندان ما هنوز هستند و می‌توانند مانند گذشته درخشان کار کنند.

وی در ادامه درمورد علت بازی در سریال «مرضیه» بیان داشت: با اینکه در سریال «مرضیه» فقط ۵ قسمت زنده بودم اما به خاطر مجید اوجی بازی در این سریال را پذیرفتم. در حال حاضر هم درحال رایزنی و صحبت برای بازی در سریالی هستم که قرار است در آنجا هم زود من را بکشند و نقش کوتاهی دارم. در کل انگار شبیه کسانی هستم که عزاداری برای آنها لذت بخش است.

صدیق با اشاره به جدیدترین کار خود گفت: چند روز گذشته بازی در فیلم سینمایی «سلفی با رستم» به کارگردانی حسین قناعت که اتفاقا کار کودک هم بود را به اتمام رساندم. در آن سال‌هایی که همگان فکر می‌کردند کم کار شدم  فعالیت داشتم اما دیده نشد و خدا را شکر هم که دیده نشد.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: اولویت من بازی در آثار کودک و نوجوان است. البته اگر کارگردان و گروه سازنده خوب باشند سعی می‌کنم از نظر زمانی و مالی به توافق برسم تا در آن کار حتما حضور داشته باشم، به این دلیل که خودم را مدیون می‌دانم.

وی ادامه داد: من فعالیتم را با مجموعه «تا به تا» که کار کودک و نوجوان بود آغاز کردم. کارگردانی یک فیلم کودک و نوجوان را هم انجام دادم و در خیلی از فیلم و سریال‌های مربوط به بچه‌ها بازی کردم و فکر می‌کنم الان برای کودکان و نوجوانان که بزرگسالان آینده هستند کم کاری می کنیم.

امیرحسین صدیق افزود: در سینما برای ساخت کار مرتبط با کودک فکرهایی در ذهن دارم، اگر بودجه مناسب  بگیرم حتما انجام خواهم داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید