برزو نیک‌نژاد سریال جدید می‌سازد/ قراردادی با «کامیون» نداشتم

«بروز نیک‌نژاد» نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره کار جدید خود گفت: بعد از کارگردانی فیلم سینمایی «دو زیست» مدتی مشغول تدوین بودم. الان چند روزی است که مشغول نگارش یک سریال ۴۰ قسمتی در ژانر کمدی برای تلویزیون هستم که اگر به نتیجه برسد احتمالا خودم کارگردانی آن را خواهم داشت. همچنین در شبکه نمایش خانگی نیز اگر کار خوبی باشد حتما کار می‌کنم. 

وی درباره کارگردانی سریال «بی‌همگان» نیز بیان داشت: دو سال پیش صحبتی درباره ساخت این سریال بود که دو سه قسمت فیلم‌نامه را هم خواندم اما به جایی نرسیدیم، البته برای انتخاب کارگردان آقای مهام خودش باید تصمیم بگیرد. 

این کارگردان همچنین درباره اینکه چرا کارگردانی سریال «کامیون» را نپذیرفت، نیز گفت: از همان ابتدا قراردادی با این سریال نداشتم و قرار شد تا فیلم‌نامه را بخوانم و بعد از خواندن با اینکه فیلم‌نامه خوبی داشت، به این نتیجه رسیدم که روایت قصه‌ای که من بخواهم برای آن پیدا کنم، تکراری است و اینکه ممکن است نتوانم رضایت و لبخند مردم را به دست بیاورم و از آنجایی که هدف ما احترام به مخاطب است این کار را قبول نکردم.

کارگردان سریال «ساخت ایران ۲» با اشاره به برخی نوشته‌ها و شنیده‌ها نیز گفت: خیلی‌ها نوشتند و گفتند که نیک‌نژاد از کارگردانی این سریال انصراف داده است اما من انصراف ندادم چون قراردادی نبسته بودم و قبل از اینکه شرمنده شوم دوستانه خواستم که در کار بعدی با هم همکاری کنیم. 

نیک‌نژاد افزود: شرایط ساخت فیلم سینمایی کمدی در سینما برایم مهیا است اما خب دوست داشتم با دوزیست یک فیلم جدی بسازم. 

کارگردان سریال «قرعه» ضمن بیان فیلم جدید سینمایی خود نیز گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «خروج اضطراری» که کمدی است صادر شده است که من به همراه علیرضا کاظمی پور نگارش و امیر پروین حسینی نیز تهیه کنندگی آن را به عهده دارد. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید