خبر فوری

صعود فولادی‌های هرمزگان به مرحله نیمه نهایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، پس از انجام ۹ بازی مرحله مقدماتی، چهره تیم های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور مشخص شد.

در دور دوم این مسابقات عصر امروز و در اولین دیدار هرمزگان «ب» توانست با نتیجه ۶۸ بر ۱۵ پودینه طبس خراسان را از پیش رو بردارد و هرمزگان الف نیز ۴۴ بر ۲۱ فولاد آلیاژی یزد را شکست داد.

در تنها بازی باقی مانده از این دور، دو تیم لوله سازی اهواز و گلستان به مصاف هم رفتند که گلستان توانست با حساب ۴۸ بر ۱۵ از سد نماینده اهواز بگذرد.

اما در دور سوم که ساعت ۲۰ آغاز شد ابتدا فولاد هرمزگان «ب» و ستارگان فارس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که با برتری ۵۱ بر ۲۷ نماینده هرمزگان همراه بود.

فولاد هرمزگان الف نیز در آخرین دیدار خود توانست با نتیجه ۴۷ بر ۱۵ لوله سازی اهواز را از پیش رو بردارد و در نهایت گلستان نیز توانست فولاد یزد را شکست دهد تا جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

بدین ترتیب با اتمام مرحله مقدماتی چهره تیم های صعود کننده مشخص شد و از گروه اول تیم هرمزگان «ب» و گلستان به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم صعود کردند.

در گروه دوم نیز  فولاد هرمزگان الف با سه برد پیاپی توانست به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شود و ستارگان فارس نیز به عنوان تیم دوم صعود خود را مسجل کرد.

در مرحله نیمه نهایی نیز که صبح فردا  و از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد هرمزگان «ب» به مصاف گلستان خواهد رفت و هرمزگان الف نیز با ستارگان فارس دیدار خواهد کرد تا برندگان این دو دیدار راهی فینال شوند.

دیدار فینال و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نیز ساعت ۱۰ صبح در زمین ساحلی پارک غدیر برگزار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید