خبر فوری

یادواره شهدای کارمندی و کارگری در بندرلنگه برگزار شد

به گزارش هرمزبان،عصر امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای کارمندی و کارگری با حضور خانواده معزز شهداء و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسؤولین و مردم در محل گلزار شهدای محله مینابی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری بندرلنگه برگزار شد.

در این یادواره سید حسین فاطمی فرمانده بسیج سپاه بندرلنگه با بیان اینکه ما امروز به برکت خون شهدا در مقابل توطئه‌های دشمنان که برای نابودی این نظام قد علم کرده‌اند با تمام قدرت ایمان و نظامی خود ایستاده‌ایم، اظهار داشت: برخی گفته‌اند علت پیشرفت برخی از کشورها جمع‌آوری سازمان‌های نظامیشان بوده که اگر این سخنان واقعا بیان شده حرف بیجا و غلطی است.

وی افزود: هیچ کشور عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد و تنها عامل رفع تهدیدنظامی اقتداردفاعی و نظامی و ایجاد ترس و رعب در دشمن بوده و خواهد بود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام عبدالحمید رئیسی نماینده ولی فقیه در منطقه پنجم نیروی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما باید امروز در مقابل خانواده شهدا سر تعظیم فرود آوریم، اظهار داشت: ما امروز میهمان نیستیم بلکه میزبان شهدا می‌باشیم.

وی افزود: شاید برای خانواده شهدا کاستی‌هایی وجود داشته باشد و ما نتوانسته‌ایم آلام‌های آنها را التیام بخشیم و وظیفه ما دلجویی و سرکشی از این عزیزان و یادگاران است.

نماینده ولی فقیه در منطقه پنجم نیروی سپاه پاسداران اضافه کرد: مسوولین کاری نکنند که دل خانواده‌های شهدا را به درد آوریم و باید هر چه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم تا خانواده شهدا از ما راضی باشند چون این شهدا با خدا معامله کرده‌اند و جان خود را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

گفتنی است در پایان این مراسم گلزار شهداء محله مینابی غبار روبی و عطر افشانی شد و از خانواده معظم شهید تجلیل بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید