خبر فوری
استاندار هرمزگان : گردشگری ثروتی پایان ناپذیر است

استاندار هرمزگان : گردشگری ثروتی پایان ناپذیر است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان  ازبندرعباس، نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری ونوآوری استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد.

فریدون همتی در این نشست خواستار فعال شدن گروه های کاری کارگروه مذکور شد.

همتی اظهار داشت: گزارش اقدامات گروه های کاری باید در هر جلسه از کارگروه ارائه شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست ایده‌ها ونیازهای خود درحوزه‌های پژوهش، آموزش، فناوری و نوآوری را به این کارگروه ارائه دهند.

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

همتی بااشاره به مطالعات حوزه گردشگری هرمزگان گفت:از درون این مطالعات بایدتمامی ظرفیت‌های گردشگری استان بصورت دقیق شناسایی شوند.

وی افزود: راهکارهایی برای به‌کارگیری و فعال‌سازی ظرفیتها ارائه شود تا پیشرفت‌های خوبی در حوزه گردشگری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان ارتقای سطح گردشگری را موجب پویایی وافزایش تعاملات فرهنگی جوامع مختلف دانست.

وی گفت: باید به تقویت نیروی انسانی و آموزش در حوزه گردشگری توجه بسیاری داشته باشیم.

همتی توسعه فعالیت‌های بوم‌گردی با ارائه آموزش‌های تخصصی را ازمواردی برشمرد که باید در هرمزگان با جدیت پیگیری وانجام شود.

استاندار هرمزگان گردشگری ثروتی پایان ناپذیر برای هر جامعه دانست و گفت: و روز به روز می‌توان ظرفیت‌های جدید از درون آن شناسایی کرد.

وی بر تبلیغ گسترده برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان تأکید کرد.

همتی همچنین خواستار تسریع در راه‌اندازی اپلیکیشن و پرتال جامع گردشگری استان هرمزگان شد. /فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید