خبر فوری

جنگ قدرت در آل سعود / استعفای برادر زاده پادشاه

به گزارش هرمزبان، برخی مسائل جنجال برانگیز، برادر زاده پادشاه عربستان را وادار کرد از همه پست هایش استعفا کند. خالد بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود، شاهزاده سعودی در یکی از شبکه های اجتماعی اعلام کرد از همه پستهای اداری، افتخاری و اجتماعی که داشته استعفا کرده است. وی خاطرنشان کرد به سبب برخی مسائل جنجال برانگیز، به خاطر مقدم دانستن منفعت عربستان و پرهیز از ایجاد تشویش استعفا کرد است. شاهزاده خالد خاطرنشان کرد درصورتی که مجبور شود، علل استعفایش را فاش خواهد کرد.

وبلاگ نویسان در شبکه های اجتماعی استعفای این شاهزاده را با رویدادهای ورزشی داخلی مرتبط دانستند زیرا وی عضو افتخاری باشگاه الهلال عربستان است. این در حالیست که برخی دیگر استعفای وی را ناشی از علل سیاسی دانستند.
شاهزاده خالد برادرزاده ملک سلمان، پادشاه عربستان و برادر شاهزاده ولید بن طلال، بازرگان برجسته عربستان است. وی همچنین پدر شاهزاده ولید است که از حدود ده سال پیش به طور کامل فلج و در بیمارستان بستری شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما / پایگاه النشره

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید