خبر فوری

واژگونی موتورسیکلت در هرمزگان جان دو نفر را گرفت

هرمزبان: جانشین فرمانده انتظامی میناب هرمزگان گفت: دو نفر از هموطنانمان در اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، سرگرد حسن بابایی روز سه شنبه در تشریح این حادثه به خبرنگاران اظهار داشت: موتورسیکلت مذکور در محور سندرک به روستای گونر میناب واژگون شده است.

وی افزود: راکب و ترک نشین این موتور سیکلت واژگون شده برای مداوا به بیمارستان اعزام می شوند که در حین انتقال به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهند.

سرگرد بابایی خاطرنشان کرد: کارشناسان در بازدید ازصحنه تصادف علت آن را ناتوانی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند.

در کشور ما حوادث جاده ای یکی از علل عمده مرگ و میر را تشکیل می دهد که بخش عمده ای از قربانیان این حوادث موتورسیکلت سواران هستند و استان هرمزگان نیز از این قائده مستثنی نمی باشد.

آمارها حاکی از آن است که در سال گذشته 68 درصد از علت وقوع فوت در تصادفات مربوط به موتورسیکلت بر اثر ضربه وارده به سر بوده است.

کل موتورسیکلت های شماره گذاری شده (بدون احتساب موتورسیکلت های بدون پلاک) موجود در استان هرمزگان قریب به 93 هزار و 357دستگاه می باشد.

شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام /

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید