خبر فوری

تنها باشگاه‌ها می‌توانند در مسابقات فوتسال هرمزگان شرکت کنند

هرمزبانرئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: تنها تیم‌های باشگاهی می‌توانند در مسابقات فوتسال مرکز هرمزگان شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جهانگیر حاجی‌زاده امشب در قرعه کشی مسابقات فوتسال امید قهرمانی مرکز هرمزگان که در محل هیئت فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: برای نخستین بار قرار است باشگاه‌هایی را در مسابقات قهرمانی امید بپذیریم که واقعا باشگاه باشند و فعالیت آن‌ها از سوی اداره ورزش و جوانان تایید شده باشد.

 

وی بیان داشت: در این دوره از مسابقات باشگاه‌هایی حضور خواهند داشت که به دعوت هیئت فوتبال احترام گذاشته‌اند و در جلسه شرکت ‌کرده‌اند و باشگاه‌هایی که حضور ندارند جایی در این مسابقات نخواهند داشت.

این مسئول اظهار داشت: این رقابت‌ها طبق تقویم هیئت از اول مردادماه آغاز خواهد شد و باشگاه‌ها موظف هستند که تا ١٥ تیرماه مدارک خودشان را به کمیته مسابقات تحویل دهند و باشگاه‌هایی که خارج از این زمان بیایند کارت بازی برایشان صادر نخواهد شد.

حاجی‌زاده، ورودیه این مسابقات را چهار میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد و گفت: باشگاه‌ها موظف هستند هنگام تحویل دادن مدارک فیش واریزی خودشان را تحویل کمیته مسابقات بدهند.

اکبر راهویی رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس هم در مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی امید بیان داشت: هفت تیم آذرخش، یاران جوان، سرخ و آبی‌پوشان دوهزار، گامبرون، آیندگان، پرسپولیس و یاران شهسوار در مراسم قرعه‌کشی و بازی‌های امید شر کت کرده‌اند و از پذیرفتن سایر تیم‌های دیگر در این رقابت‌ها معذور هستیم.

وی گفت: به احتمال زیاد این مسابقات در سالن فجر بندرعباس برگزار خواهد شد اما اگر این اتفاق نیفتاد سعی خواهیم کرد تا بازی‌ها در یک سالن خوب و استاندار انجام شود تا سطح کیفیت مسابقات پایین نیاید.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس بیان کرد: سال گذشته به دلیل این که زمان کمی برای معرفی تیم‌ها به مسابقات استانی داشتیم بازی‌ها به صورت فشرده برگزار شد اما رقابت‌های فوتسال امید امسال به صورت دوره‌ای در یک گروه انجام خواهد شد و هر تیم دو روز در میان یک بازی انجام خواهد داد و این رقابت‌ها کمتر از یک ماه به پایان خواهد رسید تا تیم قهرمان زمان کافی برای حضور قوی در مسابقات استانی داشته باشد.

راهویی اظهار داشت: زمان تحویل مدارک تیم‌ها تمدید نخواهد شد به همین خاطر از سرپرستان تیم‌ها می‌خواهم تا زمان اعلام شده نسبت به تکمیل پرونده باشگاه‌هایی خودشان اقدام کنند.

در پایان جلسه قرعه کشی برنامه بازی‌ها اعلام شد.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید