خبر فوری
هرمزبان

تقدیر وزیر نیرو از شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان

هرمزبان: هوشنگ ملایی از تقدیر وزیر نیرو از شرکت آب منطقه ای هرمزگان به عنوان واحد برتر در زمینه سازگاری با کم آبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، به ‌منظور تبادل اطلاعات در خصوص تجارب موفق سازگاری با کم آبی بین ارکان کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی مجموعه‌های دولتی و خصوصی فعال آغاز به کار کرد.   

هوشنگ ملایی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی که از تاریخ ۳ الی ۵ تیر ۹۸ در محل وزارت نیرو در حال برگزاری است عملکردهای کارگروه ملی و همچنین تجارب در سه پنل تخصصی کشاورزی، صنعت، معدن و انرژی ، آب و فاضلاب شهری و روستایی و فضای سبز عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف جشنواره افزود: تبیین مفاهیم و مبانی سازگاری با کم‌آبی، معرفی کارگروه و ارائه گزارش عملکرد کارگروه‌های ملی و استانی، معرفی راهکارهای عملیاتی و کاربردی جهت سازگاری با کم آبی در بخش‌های مختلف مصرف‌کننده، ارائه و تبادل تجارب در حوزه سازگاری با کم آبی و معرفی توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با کاهش و مدیریت مصرف آب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به مشارکت فعال استان‌ها در این طرح ملی خاطرنشان کرد: وزیر نیرو از شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به عنوان واحد برتر کشور در زمینه سازگاری با کم آبی تقدیر بعمل آورد.

گفتنی است، در این نمایشگاه معاون وزیر نیرو و مدیران ارشد وزارت نیرو از غرفه آخرین عملکرد و دستاوردهای کار گروه سازگاری با کم آبی استان هرمزگان بازدید کرد. /خبرگزاری فارس – روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید