خبر فوری

مهرداد تاجیک : افزایش کمک های مراکز نیکوکاری به نیازمندان

مهرداد تاجیک معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از افزایش کمک های مراکز نیکوکاری هرمزگان به نیازمندان استان خبر داد

مهرداد تاجیک : افزایش کمک های  مراکز نیکوکاری به نیازمندان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: خیران و نیکوکاران هرمزگانی در سه‌ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان کمک کردند.

مهرداد تاجیک، افزود: خیران و نیکوکاران هرمزگانی در سه‌ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد یافته است.
وی گفت: با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در استان شاهد رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه هستیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان افزود: از این میزان کمک‌ها مردمی به مراکز نیکوکاری یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

مهرداد تاجیک گفت: ۶۴ مرکز نیکوکاری محله در استان هرمزگان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به نیازمندان ایجادشده است که این مراکز نیکوکاری برای رفع مشکلات نیازمندان در بخش‌های معیشت، تأمین جهیزیه، مسکن و هزینه درمان خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان هدف این نهاد از ایجاد مراکز نیکوکاری را توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه باهدف رفع فقر و محرومیت با محوریت مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان از عمدترین وظایف و رسالت مراکز نیکوکاری دانست.

  مهرداد تاجیک گفت: با ترویج انفاق، احسان و نوع‌دوستی از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شده و سرمایه‌های اجتماعی در جامعه افرایش می‌یابد. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید