خبر فوری

رضا برومند : رونق اقتصادی با توسعه آموزش در بخش گردشگری

رضا برومند : رونق اقتصادی با توسعه آموزش در بخش گردشگری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: دوره‌های آموزشی برای تورگردانان و فعالان حوزه گردشگری با هدف رونق و توسعه گردشگری در استان برگزار می‌شود.

رضا برومند افزود:از ابتدای سال تا کنون ۱۰ دوره آموزشی برای تورگردانان و فعالان گردشگری با همکاری جهاد دانشگاهی و موسسه مشق آفرینش در استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان به عنوان استان معین گردشگری کشور است گفت: توسعه گردشگری در استان خصوصا گردشگری دریایی نیازمند توجه ویژه دو مولفه اساسی تاسیسات و زیرساخت‌ها و آموزش است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود: یکی از راهبرد‌های ما در توسعه گردشگری دریایی بحث آموزش است که اسفند ماه سال گذشته برای نخستین بار در جزیره هرمز، آموزش فعالان گردشگری این جزیره را آغاز کردیم.

رضا برومند گفت: ساخت و توسعه اسکله‌های گردشگری تاثیر چشمگیری در رونق بخش گردشگری دریایی دارد و به همین منظور با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی قسمت جنوبی بندر شهید حقانی را به اسکله گردشگری اختصاص داده ایم.

وی بااشاره به اعطای تسهیلات به فعالان بخش گردشگری دریایی افزود: بهترین شرایط تسهیلات برای کمک به توسعه گردشگری دریایی در نظر گرفته شده است ودر این راستا برای خرید کشتی‌های گردشگری تسهیلات بدون بهره به متقاضیان اعطا می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود:توسعه گردشگری راهی برای رونق اقتصاد است که به روند رو به رشد استان کمک خواهد کرد.

رضا برومند همچنین از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه گردشگری دریایی در زمستان امسال در بندرعباس خبر داد.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای جلب سرمایه گذاران بخش گردشگری دریایی و معرفی قابلیت‌های استان در این زمینه دانست. / باشگاه خبرنگاران جوان

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان : توسعه آموزش در بخش گردشگری موجب رونق اقتصادی می شود

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید