خبر فوری

مسئولان برای حل مشکلات شهرستان میناب برنامه ریزی کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سیدروح الله صدرالساداتی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آسیب های موجود در جامعه پرداخت و بیان داشت: متاسفانه امروزه برخی ها ایمانشان نسبت به خدا از دست رفته و از دشمنان هراس دارند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که انقلاب متعلق به فقرا و مستضعفان است، افزود: اگر بنا بر ترس از دشمنان بود انقلاب اسلامی به هیچ وجه شکل نمی گرفت. اگر کسی روحیه ای برگرفته از آرمان های امام راحل داشته باشد یک جهان هم قدرت مقابله با او ندارد.

وی ادامه داد:اگر ما قدرت لایزال الهی را بشناسیم و به آن از صمیم قلب ایمان داشته باشیم هیچ دشمنی در هیچ عرصه ای قدرت مقابله و رویارویی با ما را نخواهد داشت.

وی با بیان این که سنگ بنای انقلاب اسلامی عشق است، افزود: بقای انقلاب و خدمت به مردم تنها با عشق میسر و ممکن است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به بحران آب میناب نیز اشاره کرد و اظهار داشت:در شهرستان میناب درآمد و تامین معاش زندگی بیشتر مردم از کشاورزی و باغات است و اکنون این بستر دچار چالش شده است نامه های فراوانی از سوی مردم به ما رسیده است.

وی خشک شدن نخلستان ها و باغات و از بین رفتن زمین های حاصلخیز در میناب را زمینه ساز بسیاری از مشکلات عنوان کرد و گفت: مسئوان باید برای حل مشکلات میناب در حوزه های مختلف برنامه ریزی کنند.

صدرالساداتی همچنین دریافت حقوق های نجومی را ظلمی آشکار دانست و بیان داشت: زمانی که هنوز برخی از حقوق حقه خود محروم هستند عده ای که به بیت امال دسترسی دارند از آن سو استفاده می کنند.

وی شکل گیری گفتمان برملا شدن فیش های حقوق های نامتعارف در کشور را خوشحال کننده دانست و گفت: کسی که مسئولیت پذیرفته است باید به قدر ضرورت از بیت المال بهره مند شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر قوانین و مصوبات مربوط به دستمزدها در مجلس و دولت نیاز به اصلاح و بازنگری دارد باید این اتفاق رخ دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ریشه های انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه است، بر لزوم توجه به این مراکز دینی تاکید کرد و گفت:مردم میناب نیز اگر می خواهند چهره هایی همچون مرحوم عباسی در این شهر پرورش پیدا کنند باید به حوزه علمیه میناب توجه ویژه ای داشته باشند.

صدرالساداتی رشد میناب و رفع مشکلات آن در بخش های مختلف به ویژه فرهنگی و اجتماعی را در گرو حمایت مردم و مسئولان از حوزه علمیه دانست و افزود: حوزه علمیه میناب نیازمند پشتیبانی فرهنگی از سوی دولت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مردم است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم از مرحوم عباسی به عنوان مبارزی خدوم یاد کرد و اظهار داشت:این روحانی مجاهد از جمله انسان هایی بود که هم در قبل از انقلاب و در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و هم در بعد از پیروزی انقلاب خدمات فراوانی به نظام و مردم ارائه کرد.

وی در ادامه به مجالس سخنرانی مرحوم عباسی در زمان قبل از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت:زمانی که سخن گفتن درباره جنایات رژیم پهلوی بسیار سخت بود و حتی کسی جرات حرف زدن علیه حکومت فاسد پهلوی را نداشت مرحوم عباسی در آن شرایط سخت و دشوار سخن را با با ” اعوذبالله من شر شاه ” آغاز می کرد.

صدرالساداتی افزود: شجاعت مرحوم عباسی در سخن گفتن بیانگر نیروی ایمان و عشق او نسبت به خدا و خدمت به مردم است.

وی در ادامه با ذکر این مطلب که مرحوم عباسی بعد انقلاب با نیروی بیشتر به خدمت به مردم و نظام پرداخت، افزود:تمام حرارت مرحوم عباسی برای سربلند کردن نظام اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید