خبر فوری

شهردار قشم: سالن ورزشی شهدای خلیج فارس قشم شهریور ماه افتتاح می شود

هرمزبان:شهردار قشم گفت: سالن ورزشی شهدای خلیج فارس قشم هم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در شهریور ماه افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ابراهیم رستم گورانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: این سالن با زیربنای هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: احداث این سالن با حمایت سازمان منطقه آزاد شروع شده و قرار بر این بوده که بخشی از هزینه های ساخت توسط این سازمان پرداخت شود؛ اما تاکنون تمامی مطالبات پیمانکاران به وسیله شهرداری پرداخت شده است.

گورانی اظهار داشت: در مکاتباتی که با سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده تقاضای پرداخت حداقل ۵۰ درصد هزینه ساخت سالن مطرح شده است.

شهردار قشم با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش در جامعه، اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های ورزشی در محلات یک شهر پلی به سوی ورزش قهرمانی استانی و ملی است.

ظرفیت این سالن ۵۰۰ نفر است و طبق استاندارد های ملی ساخته شده و امکان برگزاری مسابقه های ملی و استانی در رشته های فوتسال، والیبال و بستکبال در این سالن وجود دارد.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید