خبر فوری

سرهنگ اباذر سالاری : خلیج فارس قلب تپنده ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هرمزگان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ضمن خیرمقدم به خانواده شهدا و تبریک روز ملی خلیج‌فارس و اعیاد شعبانیه گفت: خلیج‌فارس محلی است برای آزمون ما و استکبار جهانی باید از خلیج‌فارس درس‌ها گرفته باشد.

سالاری افزود: خلیج‌فارس قلب تپنده ملت ایران است و با گوشت و خون ما عجین شده است گرچه افرادی هستند که می‌خواهند نام خلیج‌فارس را به اسم خود تغییر داده و آن‌ها باید این آرزو را با خود به گور ببرند که قطره‌ای از خلیج‌فارس را مال خود بدانند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تصریح کرد: اگر استکبار بخواهد آزمون خلیج‌فارس را تکرار کند ما ناچاریم آن‌ها را در قعر خلیج‌فارس مشاهده کنیم و این را باید بدانند این نظام و انقلاب صاحب دارد و تا زمانی که مقاومت و استکبارستیزی در اذهان مردم این ملت وجود دارد نمی‌توانند کاری بکنند و اگر نگاه چپ به خلیج‌فارس داشته باشند نظام مقتدر جمهوری اسلامی سیلی محکمی به آن‌ها خواهد زد.

سرهنگ اباذر سالاری اظهار کرد: جوانان امروز نه‌تن‌ها کمتر بلکه پیشروتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند و ما از دل همین جوانان شهدای مدافع حرم داده‌ایم و این شهدای مدافع حرم یادگار کربلا هستند و من به‌شخصه شاهد بودم جوانان مو من و بسیجی چگونه در مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی می‌کردند ما چنین جوانانی راداریم که برای ایران اسلامی باعث افتخار است.

حمید ماندگاری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: هدف از برگزاری این آیین، تجلیل از فعالیت‌های شاخص و برتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و همچنین قدردانی از رؤسای دانشگاه‌های هرمزگان است جهت همکاری بیشتر با بسیج دانشجویی و در پایان این مراسم از ۲۲ دانشجو برادر و ۱۴ دانشجو خواهر که در زمینه‌هایی مانند (راهیان نور، اردو‌های جهادی، بزرگداشت شهدا، کاهش آسیب‌های اجتماعی و …) فعالیت داشتند تجلیل شد.
انتهای پیام / ایکنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید