خبر فوری

هفته معلم در هرمزگان / تقدیر از ۳۰ معلم برتر

هفته معلم در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، ابراهیم خوشبخت معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در رابطه با بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته معلم  از ۳۰ معلم برتر ۲۲ ناحیه آموزشی استان تقدیر می شود.

وی افزود:تجلیل ازمعلمان پیشکوست استان،تقدیر از معلمان فرزند شهید،تقدیر از معلمان چند پایه روستایی و راهبران آموزشی استان  از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان است.

ابراهیم خوشبخت افزود: غبار روبی گلزار شهدا ،دیدار با نماینده ولی فقیه،دیدار با خانواده معلمان شهید و فرزندان فرهنگیان شهید نیز برای این هفته تدارک دیده شده است.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را تقدیر از زحمات معلمان استان عنوان کرد.

دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت هفته معلم نامگذاری شده است. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید