خبر فوری
557 میلیارد تومان ارزش افزوده در شهرها و روستاهای هرمزگان توزیع شد

توزیع 557 میلیارد تومان ارزش افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، شاکررضا مریدی اظهار داشت: این مبلغ ارزش افزوده در 12 ماهه سال‌97 بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توزیع شده که رشد چشمگیری را نسبت به میزان مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: در 12 ماهه سال 96 نیز 356 میلیارد و 397 میلیون تومان ارزش‌ افزوده بین 37 شهرداری و 1097 دهیاری در سطح استان هرمزگان توزیع شد.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان بیان داشت: در سال‌97 توزیع عوارض ارزش افزوده رشد 56 درصدی را نسبت به سال 96 نشان می‌دهد.

مریدی، میزان توزیع عوارض ارزش افزوده را به نسبت 30 درصد روستاها و 70 درصد شهرها براساس سرانه جمعیتی آخرین سرشماری رسمی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش توزیع عوارض ارزش‌ افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که تنها نقدینگی تزریق شده به این نهادهاست؛ باعث افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی و… می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تصریح‌کرد: به عینه تحقق شعار مالیات باعث توسعه و آبادانی کشور می‌شود در استان هرمزگان قابل مشاهده است و احداث پارک‌ها و زمین‌های ورزشی و… در مناطق مختلف مشهود است که جهت ملموس بودن هزینه کرد مالیات و عوارض برای شهروندان، از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انتظار داریم برخی از پروژه‌های‌شان را با عنوان ارمغان مالیات نامگذاری کنند. / فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید