خبر فوری

کمیته سلامت نوروزی در شهرستان بشاگرد تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی و با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی کمیته سلامت نوروزی در شهرستان بشاگرد تشکیل جلسه داد.

دکتر عباس علیمراد افزود: در تلاشیم تا باهم افزایی و تعامل با سایر ادارات شهرستان در ایام نوروز، فضایی امن از لحاظ بهداشتی و حوادث ناگهانی که تهدیدی برای مسافران نوروزی است بوجود آوریم .

کمیته سلامت نوروزی برای صیانت از سلامت شهروندان و مسافران

وی ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح ،صیانت و حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی است .

عباس علیمراد ، برخی از اقدامات کمیته از جمله تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، اقامتی و تفریحی، نظارت بر آب شرب مصرفی، برگزاری بازدیدهای مشترک طرح سلامت نوروزی، تقویت پایگاههای اورژانس 115 در نقاط شهری و جاده ای را بیان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به ویژه مسافران نوروزی در طول اجرای طرح تاکید کرد.

سعید دانشمند مسئول واحد سلامت محیط و کار شبکه ،بازدید از اماکن بین راهی و سیاحتی زیارتی و اماکن عمومی حساس نظیر  پارک ها و محل های اسکان مسافران نوروزی از اولویتهای اکیپ بهداشت محیط دانست و گفت: شماره تماس رایگان 190 آماده پاسخگویی به شکایات و انتقادات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی و درمانی می باشد./ برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید