خبر فوری

بندرعباس | سازماندهی ناواگان ها در شهرک حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ستار هاشمی اظهار داشت: با توجه به اجرای ارتباط الکترونیکی سامانه‌های صدور بارنامه و مجوز بارگیری(DLL) به منظور حمایت از حقوق رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و جلوگیری از فرار بار و اخذ قانونی عوارض و کمیسیون‌های دریافتی در جهت تکمیل این فرآیند و همچنین ساماندهی ناوگان خاوری، مسقف، چادری، اتاقدار، کمپرسی، سواری‌‌، یخچال‌دار، کمرشکن، بوژی و غیره، کلیه شرکت‌های حمل و نقل تحت پوشش و ناوگان‌ها از تاریخ 18 اسفندماه سال‌جاری می‌توانند جهت دریافت نوبت، روال قبض پارکینگ و اخذ مجوز بارگیری اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: کلیه رانندگان این بارگیرها جهت ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی مجازی شهرک حمل و نقل بندرعباس  (شرکت نگین ترابران خلیج فارس) به واحد ثبت‌نام پیامکی مستقر در شهرک حمل و نقل بندرعباس مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به شماره پیامکی شهرک حمل و نقل بندرعباس (شرکت نگین ترابران خلیج‌فارس) اشاره کرد و اذعان داشت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۴۱۲ جهت اطلاع‌رسانی به رانندگان راه‌اندازی شده و رانندگان می‌توانند پس از اخذ پارکینگ و نوبت مجازی از طریق سالن‌های اطلاع‌رسانی، بارهای موردنظر خود را که شرکت‌های حمل ونقل در سامانه اطلاع‌رسانی وارد کرده را انتخاب، و حمل کنند.

هاشمی یادآور شد: با این اقدام می‌توان نظارت کاملی بر فرایند‌های مرتبط با صدوربارنامه و نرخ حمل براساس تن کیلومتر انجام داد.

وی با بیان اینکه ساماندهی ناوگان‌خاوری، مسقف، چادری، اتاقدار، کمپرسی، سواری‌کش، یخچال‌دار، کمرشکن، بوژی وغیره انجام شده است، افزود: شرکت‌های حمل و نقل تحت پوشش و رانندگان این ناوگان‌ها تا 18اسفندماه سال‌جاری فرصت دارند با بارگیری‌های مختلف جهت دریافت نوبت روال قبض پارکینگ و مجوز بارگیری نسبت به اخذ قبض پارکینگ و صدور مجوز بارگیری از طریق شهرک حمل و نقل بندرعباس اقدام کنند.

گفتنی است، این شهرک در زمینی به مساحت 18 هکتار و دارای پارکینگ عمومی، 90 شرکت حمل و نقل، نمازخانه، سالن اطلاع‌رسانی، خوابگاه رانندگان و رستوران است و به رانندگان خدمات ارائه‌ می‌دهد. / فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید