خبر فوری

رقابت بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی فراگیر/دریافت کارت ورود به آزمون تا ۱۶ اسفند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت:در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان ۵ هزار و ۵۵۸ نفر رقابت می‌کنند.

وی افزود:از میان شرکت کنندگان ۱۷۳ نفر در ۱۴ دستگاه اجرایی بصورت پیمانی استخدام می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: بیشترین استخدامی‌ها در بانک ملی، تعزیرات حکومتی، شرکت آب و فاضلاب و امور مالیاتی است.

صالح دریانورد افزود: بر اساس رای دیوان عدالت اداری سهمیه پذیرش نیروی بومی از همه آزمون‌های دولتی حذف شده است و نیروی‌های ماندگار استان در زمان باقی مانده برای موفقیت در آزمون تلاش کنند.

وی گفت:از میان متقاضیان ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در حوزه‌های امتحانی استان و بقیه در استان‌های دیگر آزمون می‌دهند.

شمار شرکت کنندگان در آزمون ۲۳ برابر سهمیه استخدام است.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی هرمزگان نیز گفت: آزمون استخدامی روز جمعه ۱۷ اسفند ساعت ۹ صبح در ۸ حوزه امتحانی در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم و میناب برگزار می‌شود.

سهیل دادخواه افزود: باجه‌های رفع نقص نیز از فردا ۱۴ اسفندماه تا پایان ساعت اداری روز پنج شنبه برای رفع مشکل احتمالی در مراکز جهاد دانشگاهی بندرعباس و رودان دایر است.

وی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون از امروز تا ۱۶ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir کارت ورود به آزمون را دریافت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان افزود: جهاد دانشگاهی برای نخستین بار آزمون فراگیر استخدامی در کشور برگزار می‌کند و از کد‌های امنیتی دقیق و پیشرفته برای طراحی سئوالات و اعلام نتایج آزمون استفاده شده است. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید