خبر فوری

ادامه رسیدگی به طرح قانون انتخابات در جلسه علنی مجلس

جلسه علنی مجلس آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۳ اسفند) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۲ نفر از وکلای ملت آغاز شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس دستور کار امروز صحن علنی را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح استفساریه جزء (۶) بند «ث» ماده (۸۸) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد عدم اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح یک فوریتی الحاق بند (ز) به بند (۵) ماده (۶) قانون اصلاح موادی به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد.

گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری.

انتخاب دو نماینده کمیسیون فرهنگی و نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به عنوان عضو در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید