خبر فوری

برگزاری نشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با سرمایه گذار بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در این نشست گفت: ما در جهت ارائه خدمات به مردم عزیز استان، خصوصا سرمایه گذاران بخش خصوصی که هدفشان خدمت به مردم می باشد آماده ایم و در چارچوب مقررات هر گونه مساعدتی که لازم باشد انجام می دهیم.

وی با اشاره به پتانسیل ها و قابلیت های ارزشمند استان هرمزگان در عرصه گردشگری و تاریخی، گفت: این اداره کل اهتمام ویژه ای برای مساعدت با سرمایه گذاران دربخش گردشگری دارد و در حد توان و وظایف خود به هموار کردن موانع پیش روی سرمایه گذاران بخش گردشگری در استان می پردازد.

برومند با ارائه پیشنهادهای سرمایه گذاری در بخش های توریسم سلامت، گردشگری آبی و سواحل مکران افزود: پیشنهاد می کنم برای توسعه گردشگری آبی که از جمله ظرفیت های مهم گردشگری استان هرمزگان است با اتخاذ تصمیمات صحیح، باعث رونق این صنعت در استان باشید.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان تاکید کرد: امید است با حضور سرمایه گذاران شاهد توسعه بخش گردشگری در منطقه باشیم.

در پایان مقرر شد پس از بررسی طرح های موجود، بهترین طرح گردشگری جهت اجرا به این سرمایه گذار واگذار شود. / برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید