خبر فوری

خدمت رسانی جوانان هلال احمر هرمزگان در ۱۹ پست به مسافرین نوروزی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ علی اعمی برنطین تصریح کرد: جوانان هلال احمر استان هرمزگان  در نوزدهمین سال از خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در قالب ۱۹ پست ثابت و سیار نوروز ۹۸ را در کنار مردم سپری خواهند کرد.

اعمی ادامه داد: از مجموع ۱۹ پست موجود ۱۲ پست ثابت و ۷ پست سیار می باشد که در مبادی ورودی و اماکن پرتردد شهرستان های استان ایجاد و به مسافرین نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۳۲ نفر از جوانان استان هرمزگان بعنوان همیار جوان در این پست ها به مسافرین نوروزی خدمات مورد نظر را ارائه خواهند نمود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد:  هدف اصلی در این طرح ایجاد شرایطی آرام و ایمن برای مسافران و میهمانانی است که به استان‌ هرمزگان سفر می‌کنند.

علی اعمی برنطین ایراد کرد:  درراستای  ایمنی در سفر تلاش شده است به مسافران توجه بیشتری شود تا سفر ایمن‌تر و با حادثه کمتری داشته باشند و  با فرهنگ سازی و آموزش های لازم نیاز به کار امدادی کمتر در ایام نوروز کمتر شود.

اعمی تصریح کرد: برپایی خیمه های نماز برای اقامه نماز اول وقت مسافرین،ایجاد فضاهای دوستدار کودک، برپایی ایستگاه های سلامت،راهنمایی مسافرین نوروزی بخشی از فعالیت های است که توسط جوانان هلال احمر در پست های نوروزی سازمان جوانان در سطح این استان انجام می شود.

اعمی ، برنامه بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) را نیز از دیگر برنامه های جانبی این طرح در جهت انجام شایسته کمپین ملی نه به تصادفات اعلام کرد و گفت: در راستای این برنامه با هدف حساس سازی مردم نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی و مراقبت و حفظ ایمنی در سفر، آموزش های مربوط به آداب و رفتار اجتماعی، فن بیان و مهارت های کلامی به جوانان عضو داده شده تا با انتقال صحیح این آموزش ها به گردشگران و مسافران، سفرهای نوروزی با کمترین تصادفات و خطرها انجام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اضافه کرد: در ورودی شهرهای بندرعباس، جاسک، سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، قشم، بستک، پارسیان، بندرلنگه و بندرخمیر در طول اجرای طرح به طور ثابت  به هموطنان  توسط جوانان هلال احمر خدمت ارئه می شود/ برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید