خبر فوری

پیش فروش بلیت‌های اتوبوس ویژه نوروز در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس ویژه سفر‌های نوروز در هرمزگان آغاز شد.

وی افزود: به منظور شناورسازی قیمت بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای و براساس سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار، بلیت اتوبوس برون شهری از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین سال آینده، با ۲۰ درصد افزایش ارائه می‌شود و بعد از این تاریخ، به قیمت قبل باز می‌شود.

داریوش باقرجوان افزود: متقاضیان پیش فروش می‌توانند با مراجعه حضوری و یا سامانه فروش به آدرس اینترنتی به نشانی دبلیو دبلیو دبلیو نقطه پایانه نقطه کام و یا دبلیو دبلیو دبلیو نقطه پایانه نقطه آی آر بلیت دریافت کنند.

شماره تلفن‌های ۳۳۶۳۷۲۶۶ و یا ۳۳۶۳۷۲۶۷ آماده پاسخگویی به متقاضیان است. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید