خبر فوری
هرمزبان: مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز ساخت دومین مدرسه توسط شرکت تانا انرژی در هرمزگان خبر داد.

شرکت تانا انرژی ساخت دومین مدرسه در هرمزگان را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، موسی دادی‌زاده سرخایی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: نهضت مدرسه‌سازی در هرمزگان با حضور و مشارکت خیرین نیکوکار شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه اول این شرکت در شهرستان رودان ماه گذشته آغاز و از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، افزود: تکمیل مدرسه 12 کلاسه فرزانگان در مسکن مهر شهرستان میناب، دومین طرح آموزشی این شرکت است که با اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال تکمیل و مهر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این واحد آموزشی در شهرستان میناب ساخته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: تکمیل این واحد آموزشی در شهرستان میناب که بیشترین آمار مدارس تخریبی را دارد کمک شایانی به برخورداری دانش آموز شهرستان از مدرسه استاندارد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ساختمان آموزشی، احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری، سرایداری، محوطه سازی و دیوار کشی نیز در این طرح پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و زیربنای آموزشی یکهزار و 471 مترمربع با استفاده از بهترین مصالح احداث می‌شود که نشانگر توجه ویژه به احداث مدارس باکیفیت برابر آخرین استانداردهای اداره‌کل نوسازی مدارس است.

چهل و هشتمین مدرسه مشارکتی-خیری

این مسوول همچنین با اشاره به توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان یادآور شد: این واحد آموزشی چهل و هشتمین مدرسه مشارکتی- خیری در سه ماه اخیر است که به همت خیرین نیکوکار احداث می‌شود.

دادی‌زاده با تاکید بر اینکه ساخت این مدارس نقش موثری در تامین فضای آموزشی استاندارد و افزایش شاخص‌های آموزشی و تربیتی دارد، ابراز داشت: علاوه بر طرح‌های مشارکتی- خیری، با حمایت استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان در قالب یک تفاهم، 200 طرح آموزشی با مشارکت صنایع بزرگ استان و سازمان نوسازی مدارس احداث می‌شود که پروژه 12 کلاسه مدرسه فرزانگان شهرستان میناب که با مشارکت شرکت تانا انرژی احداث می‌شود در شمار طرح‌های این تفاهم نامه است.

ساخت مدرسه پزشک توسط پزشکان در بندرعباس

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان همچنین از آغاز عملیات اجرایی مدرسه 18 کلاسه پزشک در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آموزشی به همت پزشکان موسسه خیریه نسیم رحمت احداث می‌شود که بیانگر توجه ویژه جامعه شریف پزشکان به تحقق مسوولیت اجتماعی است.

دادی‌زاده در پایان از پیگیری و تلاش شبانه روزی اداره‌کل نوسازی مدارس، حمایت ویژه استاندار هرمزگان و همراهی خیرین نوع دوست با نهضت مدرسه‌سازی در استان قدردانی کرد و گفت: بدون تردید توسعه زیر ساخت‌های آموزشی نقش موثری در ارتقاء شاخص‌های آموزشی و تربیتی استان دارد.

گفتنی است در آئین کلنگ‌زنی مدرسه 12 کلاسه فرزانگان در مسکن مهر شهرستان میناب، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میناب، معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس، مدیرعامل شرکت تانا انرژی و جمعی از مسوولان  حضور داشتند./ فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید