خبر فوری

رضا کمالی زرکانی : آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در بندرعباس آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از چهارصد ناشر و نمایندگی ناشر در سیصد و ۳۲ غرفه حضور دارند.

رضا کمالی زرکانی با اشاره به عرضه حدود ۷۹ هزار عنوان کتاب افزود: علاقمندان می‌توانند کتاب‌ها را با ۱۰ درصد تخفیف ناشران و ۲۰ درصد تخفیف با تهیه بن کتاب، خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هفت میلیارد ریال یارانه برای خرید کتاب اختصاص یافته است.

کمالی حضور پنج ناشر هرمزگانی و رونمایی از نزدیک به ده عنوان کتاب جدید نویسندگان هرمزگانی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه امسال برشمرد.
وی گفت: علاقمندان تا روز ۱۳ اسفند ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ می‌توانند در محل دائمی نمایشگاه‌ها در سه راه جهانبار از این نمایشگاه دیدن کنند.
در نمایشگاه پارسال بیش از ۱۶ میلیارد ریال کتاب فروخته شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید