خبر فوری

سردار اوصانلو: دشمنان از گزینه‌های روی میز ایران ‌وحشت‌زده خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سردار محمدتقی اوصانلو اظهار داشت: دشمنان اگر گزینه‌های روی میز ما را ببیند وحشت زده می‌شوند چرا که آن‌ها گزینه روی میزی ندارند.

وی با اشاره به این که دیگر گزینه‌های روی میز دشمنان تمام شده است افزود: آن‌ها گزینه‌های روی میزی ندارند که برای ما به نمایش بگذارند.

اوصانلو تصریح کرد: دشمنان از گذشته گزینه‌های روی میز را نمایش داده‌اند و این گزینه‌ها به جایی نرسیده و تمام نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت: البته ما گزینه‌های روی میزی داریم که در صورت صلاحدید کشورمان آن‌ها را نمایش می‌دهیم و هیچ ترسی نداریم.

وی بیان کرد: ملت ایران همیشه وحدت و یکپارچگی را مبنای کار قرار داده و در سایه مقام معظم رهبری همیشه در صحنه حاضر بوده و تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

مردم از دولتمردان عدالت‌ می‌طلبند

اوصانلو بیان کرد:‌ در حال حاضر مردم تنها مطالبه اساسی‌شان از دولتمردان این است که عدالت را به طور همه‌جانبه رعایت کنند و در این زمینه اهتمام ویژه مسئولان اولویت اساسی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت: مردم آگاه و بصیر بوده و از مسئولان انتظار دارند راهکارهای اساسی برا حل مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی انجام دهند و مسئولان در این زمینه نباید هیج کوتاهی کنند.

وی با اشاره به این که عدالت این نیست که برخی در کاخ‌های آنچنانی بنیشنند گفت: بلکه باید عدالت باید به طور همه‌جانبه در کشور فراهم شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت: اگر مردم بدانند مسئولان در کنارشان هستند و با جان و دل برای حل مشکلاتشان تلاش می‌کنند و بی‌شک این مردم پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

اوصانلود افزود: ملت ایران همیشه هوشیار بوده و در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور پیشگام بوده و 22 بهمن ماه علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان به صحنه آمدند و نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند و اتحاد ملت ایران نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

راهکار توسعه کشور اقتصاد مقاومتی است

وی یکی از راهکارهای اساسی رفع مشکلات اقتصادی را عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مسئولان باید در این زمینه به صورت عملی اقدام کنند.

سردار اوصانلو گفت: اگر اقتصاد مقاومتی به طور کامل در کشور انجام شود  بی‌شک مشکلات اقتصادی آنچنانی در کشور به وجود می‌آید و دغدغه‌های اقتصادی جامعه برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد ناامیدی مردم هستند و بی شک با هوشیاری مردم دشمنان به این نقشه‌های شوم دست نمی‌یابند و نیاز است دولتمردان برای این مهم تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت: ملت  ایران همیشه از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده است و ما باید قدردان ملت ایران باشیم و تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های ملت ایران انجام دهیم.

خاکریز کشورمان در مرزهای اسرائیل است

وی با اشاره به این که در حال حاضر خاکریز کشورمان در داخل کشور نیست بلکه در مرزهای رژیم صهیونیستی است و ما برای امنیت و اقتدر کشورمان در خارج از مرزها دفاع می‌کنیم بیان کرد: هم‌اکنون ارتش جهانی اسلامی از کشورهای مختلف به ویژه سوریه، لبنان، عراق، پاکستان و افغانستان تشکیل یافته است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت: برای آزادی سوریه تلاش و اقدامات بزرگی انجام یافته و دلاورمردی‌های رزمندگان برای آزادسازی سوریه فراموش‌نشدنی است.

سردار اوصانلو با اشاره به اقتدار و عظمت کشورمان در عرصه‌های مختلف گفت: دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند به کشورمان چپ نگاه کنند. / تسنیم

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید