خبر فوری

خدمت رسانی جمعیت هلال احمر هرمزگان به مسافران نوروزی در ۳۳ پایگاه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علی اعمی برنطین مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت:۳۳ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر هرمزگان به مسافران درایام نوروز خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: ۱۴ پست امداد و نجات جاده‌ای ثابت و ۱۹ پست موقت با حضور ۲۵۰ نفر نجاتگردر پایگاه‌های امدادجاده ای، خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز را برعهده دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت:۲۱۰ جوان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر جوانان نیز در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ۱۴ پایگاه در ورودی شهرای استان به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: در طرح امسال در محور‌های مواصلاتی جاده‌ای و دریایی پست‌های امدادو نجات نوروزی علاوه بر پست‌های مذکور تیم امداد هوایی نیز با یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مرکز استان مستقر خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: این طرح در ۱۴ پست ثابت و سیار در مبادی ورودی و خروجی و همچنین محل‌های تجمع مسافران در شهر‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

اعمی گفت: تلاش در راستای بهبود رفتار‌های ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برپایی خیمه‌های نماز، بخشی از فعالیت‌های ارائه شده به مسافرین نوروزی در پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان است.

وی افزود:پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی و خروجی شهر‌های بندرعباس، جاسک، سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، قشم، بستک، پارسیان، بندرلنگه و بندرخمیر در طول اجرای طرح به صورت ثابت برپا و به هموطنان ارائه خدمت خواهند نمود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به اقدامات درمانی جمعیت هلال احمر نیز گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز نیز فعالیت خود را به صورت شبانه روزی ادامه خواهند داد.

طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان هرمزگان از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز می‌شود و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید